Fractievoorzitterscursus, Utrecht (16 en 30 november 2019)

Deze cursus gaat in op de rollen van de fractievoorzitter. Welke rollen ziet u? Hoe zien anderen dat en wat wordt er in de verschillende rollen van u verwacht?

Uitgebreid staan we stil bij de feitelijke situatie waarin u zich bevindt. We gaan kijken naar uw fractie en geven u handvatten om van uw fractie een echte CDA-fractie te maken die zijn doelen en idealen gaat realiseren. Er is ruimte om daadwerkelijk aandacht voor iedereen te hebben en ook te kunnen oefenen met de verschillende rollen die de fractievoorzitter zal vervullen. De cursus kenmerkt zich door een combinatie van bewustwording en oefening, uiteraard met een verbinding met het CDA-gedachtegoed en de gelegenheid te bouwen aan een eigen netwerk van fractievoorzitters. De cursus bestaat uit 2 cursusdagen.

Cursusdata: zaterdag 16 en 30 november 2019
Tijd: 09.30-16.30
Locatie: nader te bepalen (in de provincie Utrecht)
Cursusprijs: € 125,-. Dit is inclusief (online) cursusmateriaal, 2 cursusdagen o.l.v. een professionele trainer, en lunches/koffie/thee.

Landelijk/​Provinciaal